4 Kasım 2011 Cuma

O Bir Kahraman ; FELİPE MELO

Hırs küpü o.Takımın neşe kaynağı o.Kimsen bahsediyorum derseniz Felipe Melo.Transferi açıklandığı gün herkes ücretine kafayı takmıştı.Yok bu adam son 2 sezondur hiçbir şey yapmamış,İtalya'da bidon seçilmiş siz bu adama yıllık 3.2 milyon nasıl verirsiniz fikri herkesin kafasındaydı.Ama bambaşka bir Melo karşımıza çıktı.Juventus'ta ki agresif oyununun yanına birde hırsı ve kazanma arzusu eklenince bambaşka bir Melo ortaya çıktı.Ve birde taraftar elbette.Onun en büyük ilacı taraftar,maçın ortasında bir top kestikten sonra taraftarlara yaptığı sevinç hareketleri artık alışıla geldi.


Fatih Terim.Melo transferini en çok isteyen oydu,neden bu kadar istekli olduğunu da anlıyoruz.Galatasaray sisteminin kilit oyuncusu çünkü Melo.Fatih Terim'in sezon başı 10 numarayı verip takımın lideri sensin dedi ona.



Takımın oynadığı 9 maçta da sahadaydı.Ligin ilk maçında Büyükşehir Belediye karşısında takım kötüyken o iyi bir kumaşı olduğunu belli etmişti zaten.Sonraki oynanan 8 maçta da hep takımın iyilerindendi.Eskişehir maçında son 15 dakika sakat sakat oynadı.Tamemen maç içinde maçı yaşayan,yüreğiyle oynayan,kısa bir sürede Galatasaray taraftarının sevgilisi olmuş bir oyuncu Melo.Şimdi iş yönetime düşüyor,fiyat ne olursa olsun Melo'nun bonservisi alınmalı!Kal bizimle Felipe Melooo !

Melo'dan inciler ;

*Çok farklı bir kültürden geliyorsunuz ve bazı fedakarlıklar yapıyorsunuz.Bu fedakarlıklar sadece 1 yıl burada kalmak için yapılmaz.Ben Galatasaray'da 6 yıl kalmak ve uzun yıllar Galatasaray formasını giymek istiyorum.

*Şuana kadar gösterdiğğim performanstan tam anlamıyla memnun değilim.Fiziksel olarak her zaman elimden geleni yapıyorum ancak zaman zaman teknik olarak bazı aksaklıklar yaşıyorum.

*Daha önce oynadığım takımlar da her zaman arkadaşlarımla iyi bir ilişkim olduğumu herkes bilir.Burada gerçekten çok iyi bir arkadaşlık ortamı var,herkes bana yardımcı oluyor.

*Türkiye'de yabancı olarak Wagner'i çok beğeniyorum yerli olarak ise Burak Yılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder